Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas pasisakė dėl alkoholio reklamos teikimo socialiniuose tinkluose
//Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas pasisakė dėl alkoholio reklamos teikimo socialiniuose tinkluose

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas pasisakė dėl alkoholio reklamos teikimo socialiniuose tinkluose

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas palaikė Departamento poziciją dėl alkoholio reklamos skelbimo neleistinumo socialiniuose tinkluose. Departamentas ne kartą teikdamas konsultacijas nurodė, kad ūkio subjektų socialinių tinklų paskyros nėra laikomos įmonių gaminančių ir prekiaujančių alkoholiniais gėrimais internetinėmis svetainėmis ir į leistinų vietų, kuriose leidžiama teikti informaciją apie alkoholinius gėrimus sąrašą nepatenka. Tačiau, kai kurie ūkio subjektai tokios Departamento nuomonės nepaisė ir skleidė alkoholio reklamą ir socialiniuose tinkluose, konkrečiu atveju „Facebook“.

Priimtoje teismo nutartyje taip pat pasisakyta ir apie užsienio kalbos naudojimą skelbiant informaciją apie alkoholinius gėrimus: „Atsižvelgiant į byloje nustatytas aplinkybes – pareiškėjo „Facebook“ paskyroje pateiktą tiek tekstinę, tiek vaizdinę informaciją, jos turinio pobūdį, produkcijos skonio savybių apibūdinimą, produkciją vartoti skatinančius išsireiškimus bei nurodytas konkrečias būtent Lietuvos Respublikoje esančias vietas, kuriose minėtos produkcijos galima paragauti, laikytina, jog aplinkybė, kad šią informaciją pareiškėjas paskelbė anglų kalba savaime neįrodo, kad informacija buvo skelbiama ne Lietuvos rinkai. Pažymėtina, kad Lietuvos Respublikoje esančių viešojo maitinimo įstaigų lankytojų (vartotojų) skatinimas paragauti Bendrovės gaminamų naujų alaus rūšių yra susijęs būtent su prekės ženklo žinomumo Lietuvos Respublikoje didinimu, o ne, kaip teigia pareiškėjas, su komunikacija su užsienio valstybių verslo partneriais.“.

 

Su teismo nutartimi galima susipažinti čia.

2020-12-28T10:46:34+03:00

About the Author: